S.M.F.V.E.

Sir Mcmuffin őszintén vall magáról és az életében felbukkanó személyekről. Talán igaz, talán nem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!
  • Marci: Tökmindegy hol mész át az úton! Úgy is le leszel kúrvaanyázva hogy minek állítod meg a szegény aut... (2008.03.29. 17:49) Állat az aszfalton!!!
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!

Talán a korral jár!

2008.03.24. 09:02 - Sir McMuffin felföldi vitéz

21 éves voltam mikor úgy döntöttem, hogy leteszem a kölnit. Nem volt meg a régi locsoló láz és lássuk be, egy idő után már csak puszta rokonlátogatásba csap át a dolog. Abból meg  évközben így is van elég. A felföldön ugyan nem dívat a locsolás, de mivel vannak magyar szálak a családban, átvettük eme szép szokást. Pontosabban csak a mi famíliánk. McMuffinék locsoltak, a többi Mc és nemMc pedig nem értette, mit is akartunk korán reggel a ház asszonyaival. Whisky-t mindenesetre kaptunk.
 Egészen 6 éves koromtól 20 éves koromig vándoroltam húsvét hétfőkön házról házra és úgy éreztem, egyszer vége kell legyen ennek az amúgy hasztalan tevékenységnek.
 Berúgni bárhol be lehet, gondolom én, így hétfőn reggel egyből McMehemed barátom törökskót ivójába megyek és ott vagyok egészen vacsoráig. Éneklés, sok szesz és sok barát. Mindenki vidám, ám a húsvét szelleme csak az én szívemben él. Megörzöm de tovább nem adom. Gyerekem nincs és már nem is lesz. Így múlik el a világ dicsősége.
 Bárány Frigyes-t már rég eltemettük, de szelleme még köztem jár! Mivel csak a mi családunk tagjai locsoltak anno, a fenyegetés központjában mi álltunk, McMuffin locsolók. Az utolsó McMuffin én vagyok, egy elfeledett kor utolsó hírnöke!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirmcmuffin.blog.hu/api/trackback/id/tr2394216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása