S.M.F.V.E.

Sir Mcmuffin őszintén vall magáról és az életében felbukkanó személyekről. Talán igaz, talán nem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!
  • Marci: Tökmindegy hol mész át az úton! Úgy is le leszel kúrvaanyázva hogy minek állítod meg a szegény aut... (2008.03.29. 17:49) Állat az aszfalton!!!
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!

Tűzháznézőben

2008.03.29. 16:08 - Sir McMuffin felföldi vitéz

Embertelen. A felföldön leégett egy kiégett szórakozóhely. Elég savanyú volt a szájízem a hír hallatán. Ecet folyt az ereimbe, olyan savanyú lettem!!! Két lehetőség van. Vagy volt még kósza parázs az előző tűzből, ami kb. 4-5 éve volt, vagy valami sztrókmuffin úgy gondolta vicces a szénből szenet nyerni. Szóval nem tudom hogy láttál-e már ilyet Bettikém, de ennek hatalmas a terpesztése!
Amúgy helyes, hogy a tűzrakó egy ilyen helyen gyakorolt. Divat az újrahasznosítás.
Ewan McGregor-hoz hasonlóan én is az agyam eltompításával reagáltam a szomorú eseményre. Persze nem heroinista bebökősdi módon, hanem finn szomszédaim vodkájával! Jó volt, jó volt!
Egy másik kedves megmozdulás! Felföldi Nőszemélynek tették fel a következő kérdést: Tesód valóban Angliába megy dolgozni? A válasz: Neeem! Londonba!!
Ha Babits Mihály lennék, kegyetlen idegesítő kántálásommal fejteném ki neki a véleményem, de nem vagyok Babits! Én McMuffin vagyok!!
Sárga kiskacsának érzem magam a nagy sztróktóban, aki minden egyes nap hatalmas erőfeszítéseket tesz, hogy túlélje a felföld nyújtotta "Vááááá! Hogy ennél kutyafüllel töltött vicceskextekercset teeeeee!!" embereket!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirmcmuffin.blog.hu/api/trackback/id/tr92402030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása