S.M.F.V.E.

Sir Mcmuffin őszintén vall magáról és az életében felbukkanó személyekről. Talán igaz, talán nem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!
  • Marci: Tökmindegy hol mész át az úton! Úgy is le leszel kúrvaanyázva hogy minek állítod meg a szegény aut... (2008.03.29. 17:49) Állat az aszfalton!!!
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!

Diszkó-mfort

2008.03.31. 06:14 - Sir McMuffin felföldi vitéz

Hát mondják, hogy Isten mindenütt ott van. Legyen így. Ma azonban felfedeztem pár partifotót, amin még ő is besírna és úgy bújna el hogy csak na. (halkan jegyzem meg, hogy sok ilyen dologgal találkozunk nap mint nap, de most csak ezt emelném ki) A felföldi fiatalok többségéről nehéz elképzelnem hogy templomba járó, hithű vallásos ember, viszont én is tévedhetek. Rózsafűzér kérem szépen rózsafűzér!!!!!!
Mondhatni teljesen  két megegyező darab látható, két teljesen elfajzott, négerre és pénzes egyházi személyre egyáltalán nem hasonlító, 18 év körüli suttyók nyakában, miközben a keresztet éppen fogaik közé szorítva vigyorognak és büszkén átkaroljak egymást. Egy másik felföldi fél-lány vagy fél-asszony keblein pedig szintén ott virít a kedves kis fűzér. Őt még ismerem is és a magyarázat a molett keblein dagadó feszületre a következő: Engem így neveltek a szüleim és hiszem, hogy van egy Isten! Hát akit a szülei arra neveltek, hogy a mindjárt kibuggyanó csöcseire terveztessen egy fontos vallási kelléket, az egyen mérgezett parizert és haljon meg. Valahol sztrókot kaptam az élménytől, valahol meg jót derlültem rajta. Szerintem nem is írok többet. A felföld kezd leamortizálódni!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirmcmuffin.blog.hu/api/trackback/id/tr91404054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása