S.M.F.V.E.

Sir Mcmuffin őszintén vall magáról és az életében felbukkanó személyekről. Talán igaz, talán nem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!
  • Marci: Tökmindegy hol mész át az úton! Úgy is le leszel kúrvaanyázva hogy minek állítod meg a szegény aut... (2008.03.29. 17:49) Állat az aszfalton!!!
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Sir McMuffin felföldi vitéz: Az átkelés valóban komoly taktikát igénylő művelet! :) Én pusztán arra világítok rá, hogy minden h... (2008.03.29. 18:01) Állat az aszfalton!!!

Babázzunk Orájlival!

2008.03.10. 08:40 - Sir McMuffin felföldi vitéz

 Itt vagyunk. A felföldön is lezajlott a szavazás és ahogy azt kell, az egyik fél győzedelmeskedett. Idővel elválik jó-e ez nekünk. Addig ne is pazaroljunk rá se időt, se szót!
 Izgalmasabb esemény következett be az én úri létem közepette. Megjelent egy milédi, akinek egyől el is énekeltem a "Jee júúú nóóó míí, ez ám a jópippi!" kezdetű számot. Bimbózó kapcsolat, így még elég elhamarkodott dolog lenne bármit is mondani. Icc ónli tínédzs vésztlend!
 Figyelembe véve, hogy az emberek iránti szeretetem egy jó ideje töretlen és egyre magasabb fokozatúak a megnyílvánulásai, egyszerűen boldog vagyok. Segítőkészségem ez eget verdesi és egy jóleső mosolyért se kérek sokat. Átszellemülten élem úri mindennapjaim.
 Hála az égnek, a felföldön is melegszik az idő. Lehet mégis himbilimbis szoknyára váltok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirmcmuffin.blog.hu/api/trackback/id/tr88373759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása